:: Archives ::
July 2004
August 2004
September 2004
October 2004
November 2004
January 2005
February 2005
March 2005

:: About Me ::
e l m o 8 9 2 4
28 m a y 1984
f e m a l e
m a l a c c a
e l m o 8 9 2 4 @ y a h o o

:: F r i e n d ' s::
|...d r a 6 o n| |...a f i k _ b l u e| |...s n i p e r|
|...i e d a ' s| |...b u d a k b a s a h| |...m a t 'n' m y s|
|...a n a k o m a k| |...d a y u|
|...k a r l| |...a t u l 5 3 5 3|
|...h u d e r| |...m a T B o y|
|...L a d y P r e t t y B a r a|
|...d h i e y| |...m e| |...M r A h a k s| |...o n i z u k a| |...W D 1 2 1|
|...s t r a w b e r r y z| |...G u R L z |

:: W e b s i t e s ::
|...y a h o o| |...p h o t o|
|...g o o g l e|
|...b l o g g e r| |...b l u e h y p p o| |...m e s r a|

:: W o r d s ::
e l m o 8 9 2 4
when we love somebody, we're given our very special piece to them, our heart.. if they dont love the way we do, we will become victims...The Sweetest Dream Would Never Do better life the one i missing will cum back to me

:: S h o u t W i t h M e ::

:: V o t e 4 m e ::




Dezined By e l m o 8 9 2 4






elmo8924


Wednesday, March 02, 2005

~LuaHan~

Akum sumer....selamat pagi....ari ni aku tak tau aku nak wat aper jadik aku nak merepek2 kan diri...aku rindu kat sumer kengkawan aku yang kat ADTEC...mahu pun yang dah abis dari ADTEC....semalam kawan2 lamer sumer kol aku...aku hapi sgt smlm...abg man taiping,wafi,zul(lebai),zain...lagik saper ekh...ha ijal pun ader call aku smlm dia ajak aku g seminar kerjaya kat air keroh d'vilagge pada 7 Mac 2005...tak tau lagik aku pegi ker tak..sebab takut tak der transport jer nak pegi tapi klu tak der ape2 hal insyaallah aku pegi...hehehehe...aku rindu teramat sgt kat kengkawan kau sumer...tak pernah rasa mcm ni sekali...tapi..aku jer rindu kat diaorg tapi dia org tak rindu kat aku mcm mana sedih aku rasa...ihiksss minta simpati konon....oklah aper2 hal aku rindu kat korang sumer...